POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

I. NAZWY

Wszystkie nazwy zawarte w niniejszym dokumencie, są nazwami prawnie chronionymi. 

II. INFORMACJE OGÓLNE 

1. Polityka prywatności i cookies dotyczy przetwarzania danych osobowych przez Szymona Biolik, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa (pełne dane w poniżej) i stosowania cookies w ramach witryny internetowej www.studiobiolik.pl. 

2. Strona internetowa realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Klientach i ich zachowaniu w następujący sposób: 

a. poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

 b. poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookies (tzw. „ciasteczka”). 

c. poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego strony internetowej (konieczne do poprawnego działania serwisu).

III. INFORMACJE W FORMULARZACH 

1. Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa zbiera informacje podane dobrowolnie przez Klienta. 

2. Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa może zapisać automatycznie informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP). 

3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą Klienta, chyba że poniżej określono inaczej (wynika z przepisów prawa). 

4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi Rejestracji (założenia konta) lub Zamówienia (płatność, wysyłka, reklamacja). 

IV. INFORMACJA O PLIKACH COOKIES 

1. Strona internetowa www.studiobiolik.pl korzysta z plików cookies. 

2. Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta i przeznaczone są do korzystania ze strony. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. 

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Klienta pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator strony internetowej – Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach: 

a. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; 

b. utrzymania sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła (o ile są wymagane); 

c. określania profilu Klienta w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google. 

5. W ramach strony internetowej stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Klienta. 

6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Klienta. Klienci mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej. 

7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych. 

8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Klienta i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących ze stroną internetową reklamodawców oraz partnerów. 

9. Pliki cookies mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Klient korzysta ze strony internetowej. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji Klienta lub czasie pozostawania na danej stronie. 

10. Klient może nie wyrazić zgody na przetwarzanie plików cookies nie akceptując zgody na ich przetwarzanie wyświetlającej się na stronie (może to spowodować niepoprawne działanie serwisu). 

V. UDOSTĘPNIENIE DANYCH 

1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych. 

2. Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez stronę internetową upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania. 

3. Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa może udostępnić dane osobowe Klientów podmiotowi przejmującemu prawa i obowiązki Spółki w ramach strony internetowej. W takim przypadku Klienci zostaną poinformowani o nowym administratorze ich danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

4. Odbiorcami danych mogą być podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora danych. 

VI. DANE OSOBOWE 

Z dniem 25 maja 2018 roku rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych, takich jak między innymi usługi portalu www.studiobiolik.pl. W tej informacji przedstawiamy skrót najważniejszych zagadnień dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, jakie może mieć miejsce po 25 maja 2018 roku w związku z korzystaniem z naszych usług. Prosimy Cię o jej przeczytanie, nie zajmie to więcej niż kilka minut.

Czym są dane osobowe

Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP lub Twoje dane w formularzu kontaktowym lub newsletterze. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszych stronach i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.

Podstawa i cel przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:

1. Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin portalu www.studiobiolik.pl. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z naszym serwisem w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

2. Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi, dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie tego administratora.

3. Twoja dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie (czyli Zaufani Partnerzy, o których mowa poniżej) oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Administrator danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Szymon Biolik, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa, adres siedziby: ul. Żytnia 21, 43-220 Bojszowy, NIP 6462749882, REGON 240728542.

Przekazywanie danych

Twoje dane mogą być również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez Administratora danych osobowych. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Ciebie. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów:

Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać, kontaktując się z Administratorem Danych Osobowych (dane wskazane powyżej).

Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzani danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO (UODO). Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora. 

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa Twoich danych osobowych zebranych w związku z korzystaniem przez Ciebie z portalu www.studiobiolik.pl w celach marketingowych (obejmujących niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie Twojej aktywności na stronach internetowych) w tym ich przetwarzanie w plikach cookies itp. instalowanych na Twoich urządzeniach i odczytywanych z tych plików przez Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa, możesz w łatwy sposób wyrazić tę zgodę, klikając w przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamykając to okno. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. W każdym momencie możesz także edytować Twoje preferencje w zakresie udzielonej zgody, w tym nawet wycofać ją całkowicie, kontaktując się z administratorem danych osobowych. 

Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że powierza przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:

– w celu przechowywania danych osobowych na serwerze nazwa.pl,

– w celu korzystania z systemu mailingowego, służącego do przesyłania wiadomości elektronicznych,

VII. ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES

1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

3. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu

 

 

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z serwisu Panel Klienta udostępnianego przez Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa, dalej zwaną Usługodawcą.

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Wszelkie prawa do Panelu Klienta, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej i Materiałów, należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  2. Regulamin ma zastosowanie do korzystania oraz dostępu do Panelu Klienta przez Usługobiorców. 
  3. Usługi w ramach Panelu Klienta są udostępnione jedynie dla Usługobiorcy, którego łączy z Usługodawcą Umowa, a w szczególności dla klientów Usługodawcy czy powiązanych z nim podmiotów.
  4. Dostęp do Panelu Klienta odbywa się w ramach płatności określonych Umową łączącą Usługobiorcę z Usługodawcą, o ile taka Umowa nie stanowi inaczej. 

§ 2. Słowniczek użytych pojęć 

Użyte w niniejszym Regulaminie wyrażenia oznaczają:

  1. Materiały – wszelkie dane lub informacje, niezależnie od ich formy, które są przekazywane, przechowywane, udostępniane, modyfikowane lub usuwane przez Strony poprzez Panel.
  2. Oprogramowanie Usługodawcy – oprogramowanie, do którego Usługodawca posiada prawa, służące do świadczenia usług lub prowadzenia działalności przez Usługodawcę, które może być także w ograniczonym stopniu udostępniane Usługobiorcom na warunkach wskazanych w Umowach i Regulaminie.
  3. Panel Klienta– serwis dostępny pod adresem www.studiobiolik.pl.
  4. Regulamin – niniejszy Regulamin korzystania z Panelu Klienta.
  5. Strony – Usługodawca i Usługobiorca.
  6. Umowa – umowa na usługi fryzjerskie lub sprzedaż towarów, zawarta pomiędzy Usługodawcą i Usługobiorcą.
  7. Urządzenia Usługodawcy – sprzęt, oprogramowanie oraz infrastruktura, do których Usługodawca posiada prawa, służące do zapewnienia funkcjonowania Panelu, jeśli nie wskazano inaczej w Regulaminie.
  8. Przeglądarka internetowa – program komputerowy umożliwiający przeglądanie dokumentów w standardzie HTML. 
  9. Login –  ciąg znaków podawany przez Usługobiorcę w czasie każdorazowego logowania w Panelu Klienta, niezbędny do zalogowania się Usługobiorcy w Panelu Klienta. 
  10. Hasło – ciąg znaków podawany przez Usługobiorcę w czasie każdorazowego logowania w Panelu Klienta. Jest to alfanumeryczny lub numeryczny ciąg znaków służących do identyfikacji Usługobiorcy w czasie logowania w Panelu Klienta.
  11. Usługobiorca – podmiot inny niż Usługodawca, korzystający z Panelu na podstawie stosownego upoważnienia Usługodawcy. 
  12. Usługodawca – Szymon Biolik, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Studio Fryzjerskie Biolik Szymon Śląskie Centrum Fryzjerstwa, adres siedziby: ul. Żytnia 21, 43-220 Bojszowy, NIP 6462749882, REGON 240728542. 

§ 3. Wymagania techniczne

  1. Do współpracy z systemem teleinformatycznym Panelu Klienta wymagane jest od Usługobiorcy dysponowanie lub wykorzystanie urządzenia teleinformatycznego z dostępem do sieci Internet, a także oprogramowania do obsługi poczty elektronicznej.
  2. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Panel Klienta był funkcjonalny w każdej z głównych przeglądarek internetowych, w szczególności w: Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome. Jednocześnie w celu zwiększenia bezpieczeństwa, a także w celu podniesienia komfortu korzystania, Usługodawca zaleca wykorzystywanie przeglądarek w najnowszych dostępnych wersjach.
  3. Dodatkowo do wykorzystywania pełnej funkcjonalności Panelu Klienta niezbędnym jest włączona obsługa JavaScript i Cookies w przeglądarce internetowej 
  4. Usługodawca nie zapewnia oprogramowania ani urządzeń koniecznych do spełnienia wymogów określonych w ust. 1. 
  5. Usługodawca rekomenduje w niniejszym Regulaminie minimalne warunki techniczne w celu poprawnego korzystania z Panelu Klienta. Usługodawca nie gwarantuje i nie odpowiada za to, że każdy wariant konfiguracyjny sprzętu elektronicznego posiadany przez Usługobiorcę, umożliwi korzystanie z Panelu Klienta.

§ 4. Korzystanie z Panelu Klienta

  1. Usługa Panelu Klienta polega na nieodpłatnym umożliwieniu Usługobiorcy dostępu do Panelu Klienta w celu korzystania z zasobów Panelu Klienta dotyczących informacji o Umowie, dostępnych oraz zamówionych Usługach, a w szczególności: 
  1. Uzyskania informacji, zamówionych usługach oraz termiach wizyt.
  2. Wypełniania ankiet,
  3. Informowania o terminie wizyty za pomocą wiadomości mailowej lub wiadomości SMS.
  1. Dla Usługobiorcy tworzone jest konto, chronione Hasłem dostępu i udostępniane jedynie Usługobiorcy. Wykonywanie jakichkolwiek operacji na Panelu Klienta jest możliwe jedynie z poziomu takiego konta. 
  2. Panel Klienta dla danego Usługobiorcy zakładany jest automatycznie, a na wskazany przez Usługobiorcę w Umowie adres email wysłana zostanie informacja o uruchomieniu usługi Panel Klienta oraz login i hasło, umożliwiające dostęp do konta Usługobiorcy.
  3. Usługobiorca zobowiązuje się dołożyć należytej staranności w celu zabezpieczenia poufności uzyskanego hasła dostępu oraz konta, a także nie udostępniać w żaden sposób osobom trzecim innym, niż upoważnione przez Usługobiorcę dostępu do Panelu Klienta. Usługodawca informuje, że udzielenie dostępu do Panelu Klienta osobom trzecim może stanowić naruszenie tajemnicy telekomunikacyjnej bądź innych przepisów prawa.  
  4. Po poprawnym zalogowaniu do Panelu Klienta, Usługobiorca uzyskuje podgląd informacji o wszystkich świadczonych mu usługach, a także możliwość wykonywania innych operacji związanych z tymi usługami. 
  5. Usługobiorca nie może korzystać z Panelu Klienta w sposób niezgodny z jego charakterem i przeznaczeniem, w szczególności w sposób uniemożliwiający lub zakłócający korzystanie z zasobów systemowych lub sprzętowych przez innych usługobiorców lub klientów Usługodawcy czy podmiotów z nim powiązanych. 
  6. Zabronione jest wykorzystanie Panelu Klienta: 
    1. W celu wywołania zagrożenia wystąpienia awarii lub przeciążenia Urządzeń Usługodawcy.
    2. W sposób godzący w integralność systemów informatycznych Usługodawcy. 
    3. W sposób prowadzący do popełnienia czynu zabronionego w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, w tym także w celu złamania tajemnicy telekomunikacyjnej. 
    4. W celu przesyłania niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy, tzw. „spam”. 
    5. Do dostarczania treści o charakterze bezprawnym w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku z późn. zm. (Dz. U. z 2002, nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.). 
    6. W sposób, który spowodowałby wykorzystanie Urządzeń Usługodawcy w celu popełnienia czynu zabronionego (m.in. czynów stanowiących lub mogących stanowić oszustwo, wyłudzenie lub usiłowanie ich popełnienia). 
  7. Usługodawca nie wyraża zgody na kopiowanie, udostępnienie osobom trzecim Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę lub podmioty z nim powiązane w sposób szerszy niż jest to przewidziane Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku z późn. zm. (Dz. U. z 1994, nr 24, poz. 83 z późn. zm).
  8. Panel Klienta jest dostępny dla Usługobiorcy przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, z wyłączeniem przerw związanych z aktualizacją danych oraz przerw serwisowych.

§ 5. Dostępność Panelu Klienta

  1. Usługobiorca może w każdej chwili zaprzestać korzystania z Panelu Klienta poprzez wykonanie stosownej operacji z poziomu swojego konta lub złożenie stosownego oświadczenia Usługodawcy, jeśli taka operacja z poziomu konta jest technicznie niewykonalna. 
  2. Dostęp do Panelu Klienta zostanie zablokowany nie później niż w terminie 7 dni od chwili otrzymania od Usługobiorcy rezygnacji, złożonej stosownie do treści ust. 1. Rezygnacja z dostępu do Panelu Klienta jest równoznaczna z cofnięciem przez Usługobiorcę zgody na otrzymywanie e-faktur.
  3. Po zablokowaniu Panelu Klienta w wyniku rezygnacji Usługobiorcy, ponowne udostępnienie wymaga jego powtórnej aktywacji. Aktywacja oraz rezygnacja z korzystania z Panelu Klienta następuje na podstawie dyspozycji Usługobiorcy.
  4. Usługodawca może uniemożliwić Usługobiorcy dostęp do Panelu Klienta, jeśli Usługobiorca narusza niniejszy Regulamin bądź powszechnie obowiązujące prawo, przy czym – o ile powszechnie obowiązujące prawo nie stoi na przeszkodzie – o zamiarze zablokowania dostępu uprzednio poinformuje Usługobiorcę. 
  5. Dostęp do Panelu Klienta zostanie zablokowany, z chwilą, gdy wygaśnie ostatnia Umowa łącząca Usługobiorcę z Usługodawcą. 

§ 6. Zasady odpowiedzialności Usługodawcy

    1. Panel Klienta i udostępniane Usługobiorcy za jego pośrednictwem dane mają charakter wyłącznie informacyjny. Zawarte w Panelu informacje i dane oraz sposób ich przekazania nie zastępują, nie modyfikują, ani nie wyłączają treści stosunku prawnego wiążącego Usługobiorcę z Usługodawcą na podstawie zawartych przez Strony Umów.
    2. W razie jakichkolwiek sprzeczności między informacjami/danymi udostępnionymi w ramach Panelu i sytuacją prawną wynikającą z treści stosunku prawnego łączącego Usługobiorcę z Usługodawcą, Strony związane są treścią przedmiotowego stosunku prawnego.
    3. Z wyłączeniem szkód powstałych w wyniku umyślnego działania odpowiedzialność Usługodawcy jest wyłączona. W szczególności Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności: 
  1. za wprowadzenie szkodliwego lub niechcianego oprogramowania na serwer www lub na stronę internetową, mającego wpływ na jej funkcjonowanie, a także za skutki takiego wprowadzenia, o ile sam umyślnie nie dokonał takiego wprowadzenia.
  2. za zmiany wprowadzone do programów przez osobę inną niż Usługodawca, 
  3. za utratę przez Usługobiorcę hasła dostępu lub konta bądź udostępnienia przez Usługobiorcę tych danych osobom trzecim. 
  4. za nienależyte wykonanie lub niewykonanie jakiejkolwiek Umowy łączącej Strony, ani wszelkie szkody spowodowane poprzez usunięcie przez Usługodawcę części lub całości Materiałów, jeśli był on do takiego usunięcia uprawniony.
  5. za działania osób trzecich w sieci Internet lub dokonane za jej pomocą, w szczególności za nielegalne włamanie osoby trzeciej na serwer www lub na stronę internetową. 
  6. za działania Usługobiorcy w sieci Internet, w tym za udostępnianie przez niego określonych danych bądź informacji.
  7. za awarie, usterki lub jakiekolwiek inne wadliwe funkcjonowanie bądź niefunkcjonowanie urządzeń służących do korzystania z Panelu Klienta, jak również za wady prawne tych urządzeń lub oprogramowania, jeśli urządzenia te lub oprogramowanie nie należą do Usługodawcy, w szczególności za awarie sprzętu komputerowego Usługobiorcy.
  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do informacji zawartych w Panelu Klienta, wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, na które nie ma wpływu.

§ 7. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe wprowadzane przez Usługobiorcę, bądź Usługodawcę za zgodą Usługobiorcy, także w ramach upoważnienia do dostępu do Panelu Klienta, są podawane dobrowolnie.
  2. Usługobiorca, akceptując zasady korzystania z Panelu Klienta, poprzez zaznaczenie właściwego pola (kliknięcie buttona „akceptuję”), lub podpisując Umowę, składa oświadczenie i jest zobowiązany do akceptowania klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę, w celu prawidłowego korzystania z Panelu Klienta”. 
  3. Administratorem danych osobowych wprowadzonych przez Usługobiorcę, bądź Usługodawcę za zgodą Usługobiorcy, jest Usługodawca. 
  4. Usługobiorca ma prawo do wglądu w swoje dane podane zgodnie z ust.1 oraz prawo do uzyskania informacji o celach, metodach i zakresie przetwarzania,  prawie do poprawiania, i uzupełniania danych na warunkach określonych w Ustawie z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1000), jak również może wyrazić sprzeciw przeciwko przetwarzaniu jego danych w celach marketingowych czy w celu przekazania ich innemu podmiotowi. 
  5. Wyrażenie sprzeciwu, o którym mowa w ust. 4, może uniemożliwić świadczenie Usługobiorcy poszczególnych usług przez Usługodawcę bądź podmioty z nim powiązane (także na podstawie osobnych umów), włącznie z niemożliwością dalszego udostępniania Panelu Klienta. 
  6. Dane wskazane w ust. 1 będą przetwarzane na potrzeby zapewnienia poprawnego dostępu do Panelu Klienta oraz poprawnego działania jego poszczególnych funkcji.
  7. Usługodawca zobowiązuje się do zachowania poufności danych Usługobiorcy, w szczególności danych osobowych podlegających ochronie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE oraz danych finansowych będących w posiadaniu Usługodawcy. Usługodawca zobowiązuje się do nieprzekazywania tych danych odpłatnie lub nieodpłatnie bez zgody Usługobiorcy podmiotom trzecim, poza wyjątkami określonymi przepisami prawa.
  8. W Panelu Klienta udostępnionym przez Usługodawcę wykorzystywane są pliki cookies. Stosowane są w celach zapewnienia maksymalnej wygody Usługobiorcy przy korzystaniu z Panelu Klienta (zapamiętywanie preferencji i ustawień na stronie, zbieranie anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych). Usługobiorca ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.

§ 8. Zmiana Regulaminu

  1. Usługobiorca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie. Może ona być spowodowana w szczególności zmianami ustawodawczymi, rozwojem technologii internetowych, zmianami zasad korzystania usługi Panelu Klienta. O treści zmiany Regulaminu Usługobiorca zostanie powiadomiony przez Usługodawcę, poprzez zamieszczenie przez Usługodawcę w Panelu Klienta komunikatu o zmianie Regulaminu, zawierającego nowy Regulamin i utrzymanie tej informacji na stronie Panelu Klienta, przez co najmniej jeden miesiąc.
  2. Zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie internetowej www.studiobiolik.pl.
  3. W przypadku zmiany Regulaminu z przyczyn innych niż wynikające z obowiązków nałożonych przepisami prawa, Usługobiorca ma prawo nie zaakceptować dokonanych zmian Regulaminu, o czym ma obowiązek poinformować pisemnie Usługodawcę. 
  4. Brak akceptacji zmian Regulaminu powoduje zablokowanie dostępu do Panelu Klienta z chwilą wejścia w życie zmian w Regulaminie. 

§ 9. Postępowanie reklamacyjne 

      1. Reklamacja Usługobiorcy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług w ramach Panelu Klienta, winna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: studiobiolik@gmail.com 
      2. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji, przy czym okres ten może zostać przedłużony do 30 dni w przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.
      3. O rozpatrzeniu reklamacji Usługobiorca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Usługodawcę.
      4. Reklamacja powinna określać: 
  1. dane Usługobiorcy zgłaszającego reklamację, w tym dane umożliwiające identyfikację osoby składającej reklamację, jako użytkownika Panelu Klienta oraz imię i nazwisko osoby wyznaczonej do kontaktu w sprawie reklamacji; 
  2. usługę, której reklamacja dotyczy; 
  3. określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu; 
  4. zarzuty Usługobiorcy, co do wskazanej usługi; 
  5. okoliczności uzasadniające reklamację; 
  6. ewentualne żądania Usługobiorcy związane ze złożona reklamacją.
  1. Reklamacja powinna zostać podpisana przez Usługobiorcę lub osobę należycie umocowaną do jego reprezentowania. Do reklamacji należy dołączyć skan dokumentu, z którego wynika umocowanie.
  2. Usługodawca obowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację, wskazując, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją rozpatrzyć lub informując o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska

§ 10. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca, na żądanie Usługobiorcy udostępni zgłoszone pisemnie lub drogą elektroniczną, informacje o aktualnych szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z Panelu Klienta, o ile takie występują.
  2. Do Regulaminu stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002, nr 144, poz. 1204 z poźn. zm) oraz Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
  3. Postanowienia zawarte w Regulaminie Panelu Klienta stanowią Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).
  4. Użytkowanie Panelu Klienta jest bezpłatne. 
  5. Usługobiorca, aktywując dostęp do Panelu Klienta, wyraża zgodę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.), na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych, w tym ofert handlowych. 
  6. Usługodawca informuje i zastrzega, iż informacje handlowe dostępne w Panelu Klienta podane zostały tylko i wyłącznie w celach informacyjnych i nie stanowią wiążącej oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
  7. Panel Klienta jest prowadzony przez czas nieokreślony, a niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 roku.
  8. W sprawach nie uregulowanych w powyższym Regulaminie mają zastosowanie polskie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  9. Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna, w świetle przepisów obowiązującego prawa, należy tę część interpretować w taki sposób, by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała w najbardziej zbliżonym jak to możliwe zakresie intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w mocy i są w pełni skuteczne.
  10. Poprzez fakt zalogowania się do Panelu Klienta oraz korzystania z Panelu Klienta, Usługobiorca potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje wszystkie jego postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.